2007-10-20

Landsbergiui - 75

Paskutinių dienų karuselėje nebuvo kada net stabtelėti prie dienoraščio. Taip prabėgo ir spalio 18-oji - Landsbergio jubiliejus. Rytoj tai paminėsime filharmonijoje.

Tiesą sakant, gal ir gerai, kad šia proga nieko nespėjau parašyti į dienoraštį. Nes geriau už R.Grinevičiūtę ("alfa" puslapyje) būtų sunku parašyti. Landsbergis yra Landsbergis - reiškinys ryškiai didesnis už mūsų kasdienybę. Tame tarpe - ir už man0 skeptišką požiūrį į Grinevičiūtę.

13 komentarų:

Vytautas rašė...

Žinoma, Landsbergis gerbiamas žmogus, bet nereikėtų jo sudievinti.Prisiminiau kai Juknevičienė apkaltino Seimo komisiją atseit Landsbergio negerbimu, suprask-jei gerbi, tai gali kalbėti gerai arba nieko, net jei kalbėjimas gerai reikštų netiesos sakymą o tiesa atrodytų karti.Šiuo atveju būtent taip ir yra- tiesa karti, bet ji geriau nei saldus melas.

Vytautas rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Vytautas rašė...

Laba diena.Kuo toliau, tuo labiau niekam neįdomus šitas dienoraštis, pasigedau ir pačio Kubiliaus.Laukiu Kubiliaus straipsnio apie rinkimus Lietuvoje ir Lenkijoje, turiu į domių pastebėjimų.

Andrius Kubilius rašė...

Mielas Vytautai,

kadangi iš paties komentarų akivaizdu, kad pats aktyviai dalyvavai (ir, matyt, ne už dyką)V.Uspaskich'o rinkimų kampanijoje Alytaus rajone, tai siūlau, prieš rašant naujus komentarus į šį dienoraštį, pasižiūrėti atidžiai į veidrodį ir pagalvoti apie savo pilietinę sąžinę.

Vytautas rašė...

Man, kaip filosofui, įpatingai svarbu loginis mąstymas, tad prašau p.Kubiliaus nurodyti mano komentaruose teiginius, įrodančius būtiną loginį ryšį tarp mano komentarų ir to, jog neva palaikau Uspaskichą.Man labai įdomu, koks gi Jūsų mąstymas, kaip Jūs darote išvadas, kaip susiejate vienus faktus, su kitais:-) tad laukiu.

geras rašė...

To Vytautas: Jums, kaip filosofu prisistatančiajam, pirmiausia derėtų paisyti elementaraus raštingumo. Nenoriu įžeisti, bet akį rėžia Jūsų grubios ir besikartojančios gramatinės klaidos "Įpatingas", "koncervatoriai" ir pan. Pats atsakykite sau į klausimą, ar verta ieškoti dar Jūsų mąstymo loginio ryšio, matant, kad nebuvote geriausias mokinys vidurinėje..

"Neršiate" ir tiek. O ryšiai su DP (su logika nieko bendra neturintys) - akivaizdūs :-) Ar galite tai paneigti?

Vytautas rašė...

TO GERAS
Gramatines klaidos nera susijusios su jas daranciojo loginio mastymo buvimu ar ne.Jei zmogus daro gramatines klaidas, tai nereiskia, jog jis nemasto logiskai, o jei jau nedaro, tai logiskai masto.Tarp loginio mastymo ir gramatiniu klaidu darymo nera butinojo loginio rysio, nes gramatines klaidas gali lemti ivairios priezastys, ir kurios nebutinai yra loginio mastymo nebuvimas, o tiesiog del laiko stokos nelemtos greito rasymo. Bet, zinoma, aciu uz kritines pastabas, as pasistengsiu nedaryti gramatiniu klaidu. Kaip gramatines klaidos nebutinai nulemtos loginio mastymo nebuvimo, taip ir mano kritine nuostata ekskomunistu (tarp ju ir koncervatoriu)atzvilgiu nera pagrindas teigti, jod esu DP narys, ar mano dalyvavimo Uspaskicho agitacijose, ar netgi, kaip p. Kubilius sako, gauto atlygio uz neva dalyvavima agitacijoje.
O kadangi apie mano rysius su DP galite spresti tik is mano cia paliekamu komentaru, tai logika, kaip ir betkurioje gyvenimo situacijoje, yra labai naudinga ir svarbi mastymo savybe (mano didziai nuostabai, Jus kazkodel kitaip manote:-))) nes mano komentarus siejate su mano rysiais su DP, TAD PAPRASTAS KLAUSIMAS:
KAIP SUSIEJATE MANO KOMENTARUS SU MANO RYSIAIS SU DP? o stai sitam susiejimui ir butina logika gerbiamieji ponai:-)

Simas K. rašė...

Konservatoriai ir logika yra itin skirtingi dalykai. Bet nepagristos isvados ir kaltinimai yra grynai isskirtinis ju bruozas. Kurioje vietoje suklydau??

geras rašė...

To Vytautas: Nežinau, ar suprasite, bet geranoriškai bandau paaiškinti: Raštingumas - Pagrindai - Gebėjimai - Mąstymas - Supratimas - Ribotumas - Manipuliacijos - Melas - Neatsparumas - Nepakantumas - Pyktis - Cinizmas...

Kodėl taip jautriai reaguojate į nuorodas apie Jūsų ryšius su DP, kurių, beje, nepaneigėte? Ar Jus tai įžeidžia? Jei tikite tuo, ką darote, kodėl vengiate atvirumo?

Ar žinote, kurioje vietoje klystate rašydamas "koncervatoriai"? (juk žadėjote nedaryti klaidų, šios nepaslėpsite, nes žodis - tarptautinis)..:)

Vytautas rašė...

Aš ir neslepiu nieko, kodėl turėčiau kažką slėpti:-) kai turiu laiko, galiu lėčiau rašyti ir daryti mažiau klaidų, nors, mano nuomone, svarbiausia viens kitą suprasti, net jei žodyje raidė netaisyklingai panaudota.Pvz, pas mane universitete prastai besimokančius studentus, ir apskritai permainų bijančius žmones, mano labai gerbiamas dėstytojas, filosofijos mokslų daktaras vadina lūzeriais, tai nelietuviškas žodis, bet visi supranta apie ką eina kalba:-) jei Jūs kalbat apie gramatines klaidas, tai apie jas ir kalbėkit, ir nekeiskit aspekto, nes dabar jau kalbat apie raštingumą apskritai, o tai žymiai platesnė sritis nei gramatika ir gramatinės klaidos. O Jūsų parašyti paskiri žodžiai, neturi jokios konkrečios prasmės, nes kiekvienas iš šių žodžių turi, pirmiausia sutartinę reikšmę, o antra, reikšmių tiek, kiek žmonių yra, nes kiekvienam žmogui kiekvieno dalyko prasmė yra sava.Žinoma, jei tos prasmės jis ieško:-) taip, kad Jūs čia nieko nepaaiškinot ir priešingai man, net nepabandėte įsigilinti į mano komentarus, o aš į Jūsų įsigilinau.Labai norėčiau, kad man pats ponas Kubilius atrašytų ir parodytų savo loginį mąstymą, nes aš būtent loginiu aspektu ir noriu padiskutuoti apie problemas, bet nesulaukiu atsakymų.Gal todėl, kad masinę žmonių sąmonę labiau veikia tiesiog kovojimas su susikurtais priešais, žaidimas žmonių jausmais.

geras rašė...

To Vytautas: “Niekas Alytuje į gerą pusę nepasikeis ir per Seimo rinkimus V.Uspaskich turės kozirį, kurį patys koncervatoriai jam suteiks- jis galės agituoti nebalsuoti už koncervatorius, o balsuoti už darbo partiją”,- stai cia, pvz, Jusu mintys pagristos tiesiog gelezine logika, placiu zvilgsniu, giliu mastymu ir maziausiai penkiais argumentais.

Tokie tekstai isduoda, kad esate naivus agitatorius, kuriu DP turi didziuli būrį. Siame bloge toks aktyvus ne todel, kad noretumete atsakymu ar supratimo, o tik tam, kad drumstumėt vandenį.

Esate nusistatęs, piktas, įsižeidęs (dėl neteisingai suprastų Kubiliaus pastebėjimų apie pedagoginį, kuriame, matyt, studijuojate) ir vargu ar perkalbamas kokiais nors loginiais argumentais. Visokiais būdais trokštate šio blogo autoriaus dėmesio, primityviai provokuojat, todėl pagrįstai esate ignoruojamas.

Vienas pradedantis filosofas – pedagogas karta rase: “reikšmių tiek, kiek žmonių yra, nes kiekvienam žmogui kiekvieno dalyko prasmė yra sava”. Esate suradęs savo prasmę – gyvenimo džiaugsmą su Darbo partija. Jaučiatės laimingas ir tai svarbiausia! Jei kada teks nusivilti, nenusiminkit, po 111 dienų viskas vėl nušvis.

Past.: tik, šiukštu, neapleiskit per savo darbus partinėse struktūrose studijų, nes Jūsų gerbiamo dėstytojo galite būti išvadintas lūzeriu (beje, o vidurinėje Jūsų mokytojai, kaip tokius vadindavo?):-)

Vytautas rašė...

Aš- neteisingai supratęs Kubiliaus žodžius, aš- primityviai provokuoju, koks aš dar esu?Žinoma, Tėvynės sąjunga vienintelė Lietuvoje žino teisingą kelią, kuriuo einant Lietuva taps klestinčia šalimi:-) o visi kiti, kurie mano kitaip, tegali būti Darbo partijos nariai ar ją palaikantys, tai čia dar geriausiu atveju.Blogiausia kas yra tokiems, kurie mąsto kitaip, nei bando primesti Tėvynės sąjungos propagandistai- tokie žmonės yra psichiškai nesveiki, idiotai, ir pan.Pats esu nekartą girdėjęs iš pačio Landsbergio lūpų tokius pamąstymus.Jūs šiuo atveju mąstote lygiai taip pat- kadangi aš nesileidžiu apkvailinamas Jūsų propagandos, tai įvardijate mane "neteisingai supratusiu" ir "primityviu provokatorium" ir jau pradėjote įžeidinėti, tai kokia prasmė su Jumis apie kažką kalbėt?????
O dėl mano pamąstymų apie tai, kad Alytuje niekas nepasikeis ir dėl to Uspaskich turės daug argumentų per rinkimų į seimą agitacinį laikotarpį, atsakymas paprastas: Tėvynės sąjunga jau 10 metų valdo Alytų ir Alytaus rajoną ir kuo per tuos 10 metų pavirto Alytus?Aš pats esu dzūkas, turiu giminių ir Alytuje ir iš jų pasakojimų žinau, kaip žmonėms yra sunku gyventi Alytuje trūkstant darbo.Taip pat savo kailiu patyriau, kad kai mano gimtąjame mieste Druskininkuose konservatoriai buvo valdžioje, BETO iš Druskininkų kilę konservatoriai- Galdikas, Andrikienė ir Druskininkuose m-klą baigusi Degutienė buvo seimo nariais ir turėjo visus svertus keisti padėtį, miestas merdėjo, o kai buvo išrinktas socdemas Malinauskas, miestas pradėjo eiti klestėjimo keliu ir ne todėl, kad kaip siūlo Čilinskas, buvo prileista įvairių įstatymų, o todėl, kad buvo priimami protingi politiniai ir ekonominiai spręndimai. Tad kaip Jūs manote ar būtina būti Darbo partijos nariu, kad nepalaikyčiau Konservatorių?:-)
O dėl mano išsilavinimo, tai paprastas atsakymas- bakalauras įgytas filosofijos srityje, šiuo metu studijuoju MRU (todėl dalyvavau p. Kubiliaus paskaitoje apie aukštąjį mokslą ir padariau daug išvadų apie jo mąstymą), tad jei aš būčiua buvęs prastu mokiniu vidurinėje, vargiai ar būčiau sugebėjęs tiek pasiekti. O kadangi Jūs mane pavadinote atseit buvus prastu mokiniu vidurinėje, DP struktūrų darbuotoju (gerai kad ne KGB struktūrų:-)) ir Jūsų visi šitie pasakymai yra nepagrįsti, galiu pagrįstai juos pavadinti bukagalviškais:-)

geras rašė...

To Vytautas: nesinervuokit ir nepykit. Nenorejau Jusu izeisti.

Tiesiog lengva ironija bandziau leisti suprasti, ka reiskia uzgaulus komentarai, kuriu esate cia papyles ne viena.

Klausiate: "Tad kaip Jūs manote ar būtina būti Darbo partijos nariu, kad nepalaikyčiau Konservatorių?".

Atsakymas: Nebutina, bet Jus esate. As irgi daugeliu klausimu nepalaikau konservatoriu ir atvirai sakau - nepriklausau jokiai partijai, taciau tuo nesididziuoju, nes, manau, kad pilieciu dalyvavimas aktyvioje politikoje - pranasumas.
Supraskit, gerbiu Jusu pasirinkima, gal net pagirtina, kad budamas jaunas domites apskritai politika, tik nesuprantu, kodel taip vengiate pripazinti, jog turite rysiu su DP. Ar tai nuodeme, geda? Kodel vis bandote issisukti?

Kliuna ir Jusu kategoriskos nuostatos. Pavyzdziui, teigiate, kad apie Kubiliaus mastyma jau esate pasidares isvadas. Tai kokiu dar atsakymu norite? Stai cia ir kyla abejoniu del Tamstos nuosirdumo.

Viena akivaizdi musu ginco nauda -zodi konservatoriai rasote visiskai taisyklingai:-)